lørdag 15. september 2012

Intervju?

Hei alle sammen!

Under tittelen på denne bloggen står det følgende: ”Intervjuer, noveller og kommentarer om kåthet.”

Dette er dessverre ikke helt sant.  Noveller og kommentarer finnes det riktignok rikelig med her.  Men ikke et eneste intervju.  Jeg har gjort en rekke intervjuer.  Flere av dem er faktisk ganske bra og interessante. Men dessverre er de holdt med tanke på å bli benyttet i en annen sammenheng enn å bli publisert på denne bloggen.  Jeg har ikke intervjuobjektenes godkjennelse til å publisere intervjuene her, til tross for at intervjuobjektene er anonymisert.

Derfor ønsker jeg å gjøre noen nye intervjuer som jeg kan legge ut her.  Kunne DU tenkt deg å bli intervjuet av meg?  Jeg lover at jeg er genuint nysgjerrig og flink til å stille spørsmål.  Jeg ønsker å intervjue kåte mennesker av alle slag.  Og spørsmålene vil selvfølgelig i stor grad dreie seg om sex.

Dersom DU kunne tenkt deg å stille opp, send en e-mail til ffkm6@hotmail.com.

Det praktiske rundt intervjuet kan vi avtale der.  Jeg vil bli veldig takknemlig om noen stiller opp.  Håper å høre fra noen av dere. J

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Trenger i så fall e-mailen din. Eller send meg en e-mail (adressen står over).

      Slett