tirsdag 11. september 2012

En fiin dag

Det var en strålende dag.  Solen skinte, himmelen var skyfri og vinden var sval.  Nede på jernbanestasjonen glinset de nymalte veggene så man omtrent kunne speile seg i dem.  Ikke en eneste tagging var å se noe sted.  Og på den nyfeide asfalten fantes verken tyggegummiklyser eller nedtråkkede sigarettsneiper.  Det eneste skåret i gleden var at det ble opplyst over høytaleren at toget mitt var 25 minutter forsinket.  Vel, liten grunn til å ergre seg over slike bagateller!

Hun satt der i en nydelige hvit sommerkjole med langt blondt hår, bryster som duvet og bena i kors.  Med gullsandaler og rødlakkerte tånegler.  Huden hennes var gyllenbrun og glatt som silke.  Hun tastet på mobilen sin og røkte på en sigarett.  I ørene hadde hun ørepropper.  Jeg kunne ikke huske å ha sett henne før, men hun var aldeles bedårende vakker.

Jeg signaliserte til henne at jeg ønsket å prate med henne.  Hun smilte til meg, rev ut øreproppene, skrudde av iPoden og la den i håndveska si sammen med mobiltelefonen.

- ”Hva kan jeg hjelpe Dem med?” spurte hun blidt.
- ”Jo, jeg ser at De røyker.  Er det fordi De har et voldsomt sugebehov?” spurte jeg.
- ”Ja, det er det.  Jeg har forsøkt å slutte, men jeg klarer ikke,” svarte hun.
- ”Kan jeg få by på en aldri så liten penis suge på i stedet?”

Hun lyste opp i et stort smil.

- ”Mener De virkelig det? Det var da meget elskverdig av dem. Et øyeblikk, jeg må bare stumpe sigaretten først.”

Hun reiste seg opp og gikk de syv, åtte meterne bort til askebegeret, stumpet sigaretten og trædde sneipen ned i rista der den hørte hjemme.

- ”Hvordan vil de ha meg?  Ned på knærne?” spurte hun da hun kom tilbake.
- ”Nei, bare sitt på benken, De.  Jeg kan stå, jeg,” svarte jeg høflig.

Jeg tok fram lemmet mitt som var halvstivt og dyttet den inn mellom de fyldige røde leppene hennes.  Hun gapte villig, lukket øynene og begynte forsiktig å suge.  Pikken stivnet umiddelbart.

- ”Oj,” sa hun, i det hun tok kukken ut av munnen og tittet på den mens hun runket den lett.  - ”Det var jammen et prektig organ!”
- ”Tusen takk,” sa jeg, og styrte den tilbake inn i gapet hennes, mens jeg holdt henne i det myke, nyvaskede silkemyke håret og gjorde motjukk. - ”Men vær så snill å ikke prat så mye.  Snart kommer...ehhh... toget.”
- ”Begglageg,” mumlet hun med munnen full av pikk.

Jeg tittet opp mot himmelen.  Solen brant meg i ansiktet.  En forbipasserende mann hilste høflig på meg:

- ”Det er jammen en fin dag i dag.  Og så hyggelig det er å se unge mennesker innlemme seg i seksuelle aktiviteter.”
- ”Ja, ikke sant?  Det får i det minste ventetiden til å gå fortere,” svarte jeg.  Jeg så ned på den sugende piken.
- ”Foretrekker De å ta spruten i ansiktet eller vil De helst svelge?”
- ”Svelge!” kom det halvkvalt fra henne.
- ”Men se der kommer sannelig toget!  Jeg tror vi må stoppe eller så rekker jeg ikke jobben i dag.  Sprute får jeg gjøre en annen gang.”
- ”Det var synd,” sa piken.  – ”Jeg som er helt vill etter sæd.”

Jeg gikk på toget.  Det var godt med plasser og ingen trengsel.  Setet var komfortabelt og jeg så fram til en avslappende reise inn mot hovedstaden.  Etter en stund kom konduktøren.  En ung, feiende flott jente med langt mørkt hår.

- ”Kan du ikke gå naken i stedet for i den latterlige uniformen?” spurte jeg henne.
- ”Naken? Jo selvfølgelig.  At jeg ikke har tenkt på det før!  Jeg skal gå inn i førerhuset og kle av meg umiddelbart.” 
- ”Ja, gjør gjerne det.  Men kom tilbake hit fort.  Jeg har lyst til å ta deg bakfra.”
- ”Åh, har du det?  Så hyggelig!  Jeg kommer straks tilbake.”

Hun hadde en vakker kropp.  Store flotte bryster som hoppet opp og ned der hun ivrig kom gående mellom setene mot meg. Det er da helt tullete å la slike kropper skjules av en statlig uniform.

- ”Du kan stille deg på alle fire over de to setene her,” foreslo jeg.  - ”Kan du være så vennlig å flytte deg litt?” spurte jeg passasjeren som satt på det ene setet, en muskuløs fyr i sort skinnvest med tatoveringer på overarmene, lærcaps på hodet og en skummel bart.  På ryggen hans sto det "Bandidos". 
- ”Ja, jøss, bevares, unnskyld meg!  Jeg var så opptatt med avisen,” svarte han og hoppet lydig til siden.

Konduktøren stilte seg på kne med den lekre stussen i været.  Den runde, røde analåpningen lyste mot meg.
 
- ”Vil De ha en tommel opp i rumpehullet også, kanskje, min skjønne frøken?” spurte jeg høflig.
- ”Åh, med glede,” var svaret.

Men rett før jeg skulle til å stappe det blodsprengte lemmet mitt inn i den ventende sprekken hennes, sa hun:

- ”Stopp, vent litt!” 

Jeg tenkte at hun kanskje ville at jeg skulle bruke kondom.  Dere vet, disse klamme, ekle gummeigreiene som man har på penis for å unngå barn og kjønnssykdommer.

- ”Hva er det, min skjønne konduktør?” spurte jeg.
- ”Jeg har glemt å kontrollere billetten din.”
- ”Åh,” sa jeg.  – ”Jeg har ingen billett.  Jeg hadde tenkt til å kjøpe det på toget.  Er det ikke mulig?”
- ”Jo da, det er fullt mulig.  Hvor langt skal du?”
- ”Jeg skal helt inn,” sa jeg.  Og skjøv lemmet inn i den bløte fitta hennes.  Hun stønnet.
- ”Åhhhh.  Den var jammen stor!  Jeg tror faktisk du skal få reise gratis.”
- ”Så hyggelig av deg,” sa jeg, mens jeg jukket muntert i vei.  Dette var jammen en bra dag.  Tenk å få oppleve noe slikt!  Ikke hver dag en får reise gratis med toget!

- ”Gleden er på min side, det er bare hyggelig å stå til tjeneste” svarte konduktøren.

Og dagen skulle bli enda bedre.  Etter en stund lød det i høytaleren:  - ”Vi nærmer oss Oslo Sentralstasjon. Vi har klart å kjøre inne forsinkelsen som har oppstått, slik at toget vil ankomme endestasjonen i rute.  Ha en god dag!  Avstigning vil bli på høyre side.”

Ja, se det.  Slike dager er det ikke ofte man får oppleve.  Tenk, toget i rute!
 
P.s.
Kan noen hjelpe meg med illustrasjoner til denne fortellingen?  :)   

2 kommentarer: