lørdag 15. september 2012

Het natt med Chippendales


Hei, jeg heter Elin, er 16 år og bor i Soon. For en tid tilbake var jeg på Chippendaleskonsert på Rockefeller i Oslo. Det var bare såååå bra, asså. Gutta hadde DE kroppene. Jeg ble bare helt vill, og hylte og skreik hele showet igjennom sammen med de tusen andre jentene som var der. Midt i showet kom en journalist bort og intervjuet meg og tok bilder av meg. De spurte om hvem av gutta jeg likte best. Jeg svarte at jeg kunne tenkt meg alle sammen. Det var da jeg bestemte meg for å gjøre drømmen til virkelighet…

Etter showet spurte jeg journalisten om han visste hvilket hotell Chippendales bodde på. Han svarte at det egentlig var hemmelig, men at de bodde på Hotell Ambassadør og ikke Grand som mange trodde. Jeg tenkte at i stedet for å stille meg opp bak sceneinngangen sammen med 120 andre jenter, kunne jeg dra til hotellet deres i stedet. Jeg kom meg ut på gata og fikk vinket til meg en taxi som kjørte meg til Ambassadør. Hotellet lå et lite stykke bak slottet. Det var helt tomt utenfor inngangen. Jeg stilte meg der og ventet. Litt småkjølig var det der jeg sto, men det tok ikke lang tid før det rullet opp to lange, sorte limousiner som stoppet inntil fortauskanten. Ut kom en gjeng med kjente fjes, og ikke minst kropper. En og en kom Chippendales-gutta fra showet ut av limoene. Til min store skuffelse hadde de med seg en fire, fem damer på slep. Jeg ropte til dem på vei inn i lobbyen.
- ”Hi, guys! Do you want some company?”
De to første som kom forbi meg reagerte ikke en gang. De hadde allerede ordnet seg med damer. Men to av gutta, Jeff og Brandon, som kom uten følge, så først på hverandre og så på meg og smilte.
- “Sure, just come along with us,” sa Jeff. - “You look like a nice girl? Or maybe you’re a bad girl?”
Brandon la en bred arm rundt skuldrende mine og skjøv meg mott inngangen til lobbyen. Det var helt utrolig. Jeg trodde nesten ikke at det var sant. Det hendte så fort. Plutselig sto vi sammentrengt i heisen, en hel gjeng av oss. Jeg sto vendt mot Jeff. Jeg rakte ham omtrent til brystkassa. Jeg tittet opp på ham. Var det virkelig sant? Ville han virkelig ha meg med opp på rommet? Jeg snudde meg halvveis og tittet opp, og så rett i ansiktet til Brandon. Han smilte ned til meg. Vi gikk ut av heisen. Fire-fem andre gutter og et par damer gikk inn på et rom. Brandon skjøv meg videre bortover i korridoren. Jeff låste opp døra til et annet rom. Vi kom inn i en stor suite. Den var kjempefin, men det var litt rotete der. Flere kofferter sto åpne med klær slengt rundt omkring. Midt i den store dobbeltsenga sto en svær koffert, som Brandon klappet igjen lokket på og slengte ned på gulvet.

- ”I need to take a shower,” sa Brandon og gikk inn på badet. Jeg hadde lyst til å spørre “Can I join you”, men lot det være.
- “Do you want a drink? spurte Jeff. Jeg nikket. Han blandet en drink. Etter smaken å dømme må det ha vært vodka og juice. Jeg skylte den rett ned.
- ”You Norwegian girls shure know how to drink!” sa Jeff. Jeg hadde lyst til å si at det er et par andre ting vi også kan. Men jeg følte meg ikke så stø i engelske. Akkurat nå var jeg temmelig målløs, og visste ikke helt hva jeg skulle si. Jeff forsøkte å hjelpe meg litt.
- ”Did you see the show?” spurte han. Jeg bare nikket.
- “So, what do you think?”
- “It was great,” sa jeg.
- “Thank you! Listen, I need to take a shower, too. You can stay here and help yourself with another drink if you like. Make yourself at home. Maybe later...” Han dro litt på det - “Maybe you would like to join us in the hot-tub later?” Så forsvant han også inn på badet.

Hva sa han? Ville han at jeg skulle hoppe i boblebadet sammen med dem? Akkurat nå var det ikke en ting i verden jeg hadde mer lyst til. Men vent litt! Dette gikk litt vel fort! Mente han naken? Han mente vel det. Jeg hadde ikke akkurat tatt med meg badedrakt. Selvfølgelig mente han naken. Men var ikke det litt vel frekt? Trodde han at jeg var noen javla groupie, heller? Vel, det var jeg kanskje. Det var jo derfor jeg hadde kommet dit, men allikevel. Burde vi ikke pratet litt mer og blitt litt bedre kjent med hverandre først? Nå var jeg forvirret. Jeg måtte tenke - jeg hadde jo kommet dit fordi jeg hadde lyst på gutta, hadde jeg ikke? Så hva nølte jeg egentlig med? Her hadde jeg fått et tilbud som mange jenter ville ha misunnet meg. Jeg fikk ikke tenkt mer før jeg hørte noen rope fra badet:
- ” Hey Blondie, are you comming? Do you want to join us?” Jeg gikk inn. Der satt gutta i boblebadet med en masse såpeskum.
- ”Can you bring the champagne? You’ll find it in the cooler. And some glasses too, honey?”
Jeg hentet en flaske champagne samt tre glass og gikk inn på badet.
- ”So, are you going to take a bath with your clothes on?” Jeg smilte.
- ”No, not really,” mumlet jeg. Egentlig hadde jeg mest lyst til å rive av meg klærne og hopp i boblebadet med dem. Men jeg fikk meg ikke til å kle av meg foran disse to guttene med de perfekte kroppene. Jeg følte meg forlegen.

Jeff spratt champagnen og skjenket i glassene.
- ”Cheers!” sa de. Vi skålte. Jeg satt på kanten av badet. Fullt påkledd. Gutta satt helt nakne oppi boblebadet. Det var som en drøm. Jeff var hvit og blond. Brandon var sort. Begge hadde overarmer som var like tjukke som lårene mine. Og glatte muskuløse brystkasser.
- ”Are you joining us or what?” spurte Jeff.
Jeg bestemte meg. Det var nå eller aldri.
- ”Okay, please close your eyes!” sa jeg og begynte å kle av meg.
Jeff holdt hånden foran ansiktet sitt, men sprikte på fleip med fingrene så han kunne se gjennom dem. Brandon bare lente seg tilbake med champagnen.
- ”I want to watch!” sa han.
- “No, please,” ba jeg. De lukket til slutt øynene, og jeg rev av meg klærne så fort jeg kunne, og hoppet oppi. Trusa beholdt jeg på.
- ”I’m a little shy,” mumlet jeg.
- “So...,” sa Brandon. - “What’s your name, you shy Norwegian blonde?”
- ”Siri,” svarte jeg.
Han gjentok det med amerikansk uttale. Vi lo alle tre.
- ”So, you are a Chippendales fan?”
- ”Yes,” sa jeg og nikket. - ”I think you’re so great!”
- “Why did you come here to our hotel?” spurte Brandon.
Det var et temmelig direkte spørsmål. Jeg svelget.
- ”I wanted to meet you!”
- “And now that you have met us, what do you want to do with us?”
Jeg svelget igjen.
- ”I just want to have some fun,” sa jeg.
- “Yea, sa Brandon. - “We’re going to have som fun allright. Cheers!”
Vi skålte igjen.

- “Do you want us to strip for you?” sa plutselig Brandon.
- “What?” spurte jeg overasket.
- ”Do you want us to give you a private show, just for you exclusivly?”
Begge så på meg helt alvorlig.
- ”Yes, of course,” sa jeg. Selv om jeg ikke ante hva de mente.
Jeff gikk opp av badekaret og tok et håndkle rundt livet. Jeg rakk ikke å se pikken hans ordentlig fordi han snudde seg litt vekk i det han reiste seg opp av vannet. Men rumpa hans var utrolig stram og lekker. Brandon gjorde det samme. Begge gikk ut fra badet.
- ”Come in here!” ropte de.
Jeg sto opp og grep et håndkle. Faen hva gjorde jeg med trusa, den var jo klissvåt. Jeg tok den av meg, og pakket meg inn i et stort badehåndkle. Ute i rommet, hadde gutta dempet belysningen. Jeff satte inn en CD i spilleren. De gjorde tegn til at jeg skulle sette meg i sofaen. Musikken startet og gutta begynte å danse side om side med synkroniserte bevegelser. Dette var utrolig! Her fikk jeg mitt eget private show av to av de heiteste typene i Chippendales. Wow! Det var bare helt enormt. Hva var det som gjorde at de ville gjøre alt dette for lille meg?

Etter at de hadde danset litt begynte de å knyte opp håndklærne sine. Oi, tenkte jeg. Nå kommer jeg til å få se de virkelige sakene som de andre jentene ikke fikk se tidligere i kveld. Dette var fantastisk. Jeg ante et par buler under håndklærne som tydet på at gutta synes at dette var opphissende også. De holdt håndklærne med begge hender som et slags forheng foran kjønnsorganene sine mens de danset rytmisk og eggende til musikken. Bulene i håndklærne vokste og vokste. Jeg kjente at jeg ble temmelig fuktig mellom lårene under mitt badehåndkle. Plutselig slapp de begge håndklærne. Men ingen av falt helt ned til gulvet. De ble sittende fast på pikkene deres som nå tydeligvis sto rett ut. Slik kom de gående mot meg. Med hvert sitt håndkle hengende rundt pikken.

Jeff gjorde tegn til at jeg skulle fjerne håndklærne. Nå var jeg så spent at jeg ikke nølte, og rev samtidig vekk begge to. Synet som møtte meg vil jeg aldri glemme. Jeff og Brandon sto der foran meg kliss nakne i sine nyvaskede glinsende muskuløse kropper med kjønnsorganene pekende rett ut. Pikken til Jeff var slank og passe lang. Den sto i en bøy litt oppover. Den sorte negerpikken til Brandon større og tykkere. Ingen av pikkene så kjempestore ut, men så var jo kroppene deres så store at det vanskelig skulle la seg gjøre. Skikkelig stive var de i hvert fall begge to. Jeg skjønte egenlig ikke at de torde å gjøre noe sånt for meg. Men rakk ikke å tenke så mye over det.

- ”Which one do you prefer?” sa Brandon. Herregud, måtte jeg virkelig velge?
- ”Both!” svarte jeg spontant. ”None of them” var kanskje det Mamma ville at jeg skulle ha svart. Men hun var ikke der nå. Og bra var det. For nå kom jeg til å få pikk. Det var ingen veil tilbake. Men jeg var nå blitt så kåt at jeg hadde mistet hemningene. Jeg rakte fram hendene og grep fatt i begge manslemmene samtidig og runket dem forsiktig mens jeg tittet smilende opp på de to kjempene.
- ”Get out of this silly thing! Let us free you from this piece of cloth,” sa Jeff og tok og løsnet badehåndkleet mitt. Jeg reiste meg forsiktig fra sofaen, og satt meg på kne på gulvteppet mens jeg fortsatte å runke de to stive penisene. Brandon tok et skritt nærmere meg. Jeg åpnet munnen og lot kukken hans gli inn i mellom leppene mine. Plutselig bøyde han seg ned, grep tak rundt livet mitt og løftet meg opp som om jeg skulle være lett som en luftmadrass. Så snudde han meg opp ned i lufta, slik at vi havnet i en loddrett 69-stilling. Jeg klemte lårende rundt halsen hans og han begravde tunga mellom skamleppene mine. Hodet mitt ble hengende å dingle på magen hans, men han slapp meg litt lengre ned slik at jeg kunne gripe fatt i pikken hans og jeg stappet den inn i munnen igjen. Samtidig kjente jeg at Jeff tok tak i rumpeballene mine, spredte dem, og begynte å slikke meg i rumpehullet, samtidig som Brandon slikket meg i fitta. Det var helt himmelsk. Jeg følte meg vektløs og ikke mist hjelpeløs. Helt maktesløs og prisgitt disse to store mennenes som nå nærmest spiste meg levende.

Jeg merket at fittesaftene min flommet. Dette var det råeste og mest opphissende behandlingen jeg noen gang hadde blitt utsatt for. Plutselig snudde Brandon meg i lufta igjen.
- ”Help me!” sa han til Jeff. Jeff tok tak i den stive pikken til Brandon. Jeg hadde aldri trodd at en mann ville gjøre noe slikt med en annen manns penis med mindre han var homo. Men disse gutta var tydelig veldig gode venner og viste hvordan de skulle samarbeide. Jeff holdt pikken til Brandon oppover, mens Brandon omtrent spiddet meg ned på pikken sin. Jeg skrek ut av overraskelse
- ”Aoooohhh!” Så tok Brandon armene sine under knærne mine, og begynte å knulle meg hengende i lufta. Jeff sto bak og knadde rumpeballee mine mens han hjalp til å tre meg av og på den stive negerpikken. Det klasket og dunket. Plutselig stakk Jeff en finger opp i rumpehullet mitt mens jeg hang der rundt Brandon.
- “You have room for two, don’t you?” hveste han.
Jeg protesterte ikke. Jeg hadde hatt analsex før, men aldri hatt en i fitta og en i rumpa på en gang. Men akkurat nå var jeg klar for det meste.
Brandon stoppet jukkingen, og uten å trekke seg ut av meg la han seg på ryggen på sofaen slik at jeg ble sittende oppå ham i ridende stilling. Han bøyde meg forover og dro ansiktet mitt ned mot sitt. Munnene våre møttes i et herlig tungekyss. I mens merket jeg at Jeff kom opp bak meg på sofaen.
- ”Just relax, baby,” hvisket han i øret mitt.
Jeg slappet av så mye jeg kunne. Så merket jeg at han smurte inn rumpehullet mitt med et eller annet før han presset lemmet sitt mot den stramme lille endetarmsåpningen min. Den gled overraskende lett inn, men det gjorde ørlite vondt i starten. Så gikk alt bedre. Dette var skjønt. Jeg hadde nesten lyst til å gråte av glede. Tenk å ha en Chippendales kukk i fitta og en annen i rumpa! Det var som en drøm. Jeg merket at orgasmen nærmet seg, og at det ville bli en helt spesiell orgasme som jeg ikke hadde opplevd tidligere. Stimulansen i begge hull gjorde sitt til det. Jeg skrek ut i vellyst.
- ”Åhhhhh. Det gååååår! I’m commmmmming! I’m commmmming. Ooooohhhhh!”
Så gikk det for meg. Det rykket til i hele kroppen min og jeg holdt nesten på å svime av. Jeg merket ikke om Jeff og Brandon hadde kommet. Men da jeg kom til hektene igjen, var de fremdeles inne i meg og like stive.

- ”Do you like to taste sperm?” spurte Jeff.
- “Yes,” hvisket jeg, selv om jeg ikke er SÅ begeistra for smaken av sæd. Men jeg var villig til å gjøre det meste for å tilfredsstille mine to skjønne elskere. Jeff dro seg ut av rumpehullet mitt. Pikken til Brandon skled også ut av meg.
- “On your knees, bicth!” sa Jeff.
Jeg satt meg lydig på knærne foran dem slik jeg hadde sittet i starten.
- “You don’t mind some A to M, do you? sa Jeff. Jeg visste ikke hva ”A to M” var, men senere har jeg funnet ut at det betydde ”ass to mouth”. Det merket jeg da han puttet pikken sin rett fra rumpa mi og inn i munnen min. Det smakte ikke særlig godt, men jeg sugde allikevel det beste jeg kunne for at han skulle bli ferdig fort. Rett før det gikk for han, trakk han pikken ut av munnen min og sprutet i ansiktet mitt. Spermaen kom i små korte stråler som hagl mot fjeset mitt. Samtidig merket jeg en lang varm stråle fra siden som traff kinnet mitt.
- “Here you have som nigger-cream as well!” sa Brandon. Jeg snudde meg og slikket pikken hans ren da han hadde sprutet ferdig. Ansiktet mitt var helt nedsmurt av sæd etter den skjønne dobbeltspruten. Til slutt slikket og sugde jeg pikken til Jeff ren også.
Etter dette gikk gutta på byen. Jeg fikk beskjed om å bli igjen på hotellrommet. Som de sa før de gikk:
- ”We want you for breakfast tomorrow!”

To dager senere kom Mamma og vekket meg hjemme i senga mi og sa at det var bilde av meg i avisa. Hun spurte hvordan jeg hadde hatt det på showet. Jeg sa at jeg hadde hatt det bra. Hun skulle bare ha visst!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar