lørdag 20. april 2013

Bind meg, elsk meg!

Da jeg var ganske liten hadde jeg fantasier om å binde damene. Kle dem nakne og binde dem.  Jeg var ikke helt sikker på hva jeg skulle gjøre med dem etter at jeg hadde kledd av dem og bundet dem, det var jeg for liten til. 

Senere kom en periode hvor jeg skulle banke opp alle jenter.  Sikkert av mangel på noen annen fornuftig måte å tilnærme meg dem på.  Dynking, lugging og snøballer i hodet var vanlig behandling av jentene fra min side.  Dette ble selvfølgelig ikke akseptert av skole og foreldre og jeg måtte ta min straff og forbedre meg.

Så kom en periode hvor jeg skulle tøffe meg hele tiden.  Være kul og tøff i kjeften.  Men også dette var feil.  Jeg ble beskyldt for å være kvalm og spydig.  Så jeg bestemte for å bli en hyggelig fyr i stedet.  

- ”Du er en kjempeålreit fyr,” sa alle damene til meg og gikk så ut og pulte den største drittsekken de kunne finne.
Og så kommer drittboka ”Shades of Grey” eller hva den nå heter.  Og alle damer skal nå lenkes, bindes, rises, piskes og rives i håret.  De ønsker å bli hengt opp ned i taklampa og pult i ræva mens du med en kjempedildo stimulerer klitten og med to krumme fingre finner G-punktet og gir henne sprutorgasmer.  Og hun skal snakkes dirty til og bli kalt hore.  Legg til en ørefik eller to, det gjør ingen ting.

Faen, jeg var jo på rett spor hele tiden, men samfunnet og hele dets moral og alle dets institusjoner har jo oppdratt meg til å bli en fløtepus, en tøffelhelt.

Nå skal jeg på Clas Ohlson og kjøpe tau.  Mange meter!
 
- FfKM

3 kommentarer:

  1. Jepp, du var på rett spor hele tiden... hehehe :D Det er bare å handle ;)

    SvarSlett
  2. Jeg vet ikke hvor seriøs du er med den siste kommentaren, men jeg vil ikke anbefale tau fra Clas. De selger såvidt jeg vet bare dårlig syntetist tau, ikke noe jeg ville anbefalt å bruke til å binde noen med. Problemet med syntetisk tau er at det lett brenner når det sklir over kroppen (en smerte de fleste ikke synes er særlig sexy). Det er dog mulig de har syntetisk tau med bomullstrekk, som kan fungere.

    Kjøp heller noe litt mer egnet tau fra en sexbutikk. Kondomeriet har såvidt jeg vet ikke noe, men det bør ikke være vanskelig å få tak i noen meter bomullstau fra andre butikker, enten fysisk eller online. Hampetau synes jeg er enda bedre, men også litt dyrere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hampetau eller syntetisk tau med bomullstrekk, I get it! Har du noen tips ang. knuter også? Jeg gikk aldri i speideren...

      Slett