søndag 4. november 2012

Sexavhengig - del 2

En av de første greiene som jeg skrev i denne bloggen var en post som het Sexavhengig.  Her forleden ble jeg gjort oppmerksom på en test (Sexual Addiction Screening Test) som kan måle om du er sexavhengig eller ikke.

Jeg vet ikke om jeg strøyk eller besto.  Det kommer an på øynene som ser.  Sexavhengig er jeg iallefall - med god margin...  Så da er det endelig bevist.

We have compared your answers with people who have been diagnosed with sex addiction.

The SAST measures key characteristics of addiction. The following dimensions of an addictive disorder appeared in your answers:
  • Preoccupation: obsessive thinking about sexual behavior, opportunities, and fantasies.
  • Loss of control: inability to stop behavior despite commitments to self and others and despite problems caused by behavior.
  • Relationship disturbance: sexual behavior has created significant relationship problems.
  • Affect disturbance: significant depression, despair, or anxiety over sexual behaviour.
Ta den DU også... og rapporter resultatet til meg.

1 kommentar:

  1. Skjønner fortsatt ikke hvordan du "klarte" å få så høy score altså! ;) Jeg er jo helt normal! :P

    SvarSlett