lørdag 24. mars 2012

Luremus


Må fortelle en historie. Det er ikke den råeste – og heller ikke den morsomste historien, men allikevel.

Jeg er på et utested sammen med en kompis. En pianobar er det vel egentlig. Kompisen min stikker, men jeg blir sittende igjen fordi jeg har fått øyekontakt med fineste dama i lokalet. Hun står og prater med venninna si. Hun er mørk i håret, solbrun i huden og har en utrolig spenstig kropp. Hun veksler blikk med meg innimellom, men i og med at hun tydeligvis befinner seg i en iherdig dialog, får jeg meg ikke til å gå bort til henne. Aner ikke hva jeg skal si – hva jeg skal åpne med. Jeg er ingen sjekkeartist. Har lest sjekkebøker og funnet dem underholdende, men jeg er ikke helt der. Vil helst at damene skal komme til meg. Hvilket de gjør i altfor liten grad, synes jeg selv. Men denne kvelden lykkes jeg.

Brannalarmen går nemlig – og hele lokalet tømmes. Utenfor er stemningen annerledes – alle er muntre – og virker ikke så kule og avvisende som inne i baren – og vi kommer i prat. Den mindre pene venninna hennes forsvinner heldigvis etter hvert – og jeg blir invitert med hjem til henne. Dette virker utrolig lovende.

Hun sier at hun aldri har blitt sjekket opp på denne måten får, bare ved å utveksle blikk. Så tydeligvis hadde jeg henne før brannalarmen gikk, jeg var bare ikke i stand til å heade ballen inn i åpent mål.

Men det hun vrir om nøkkelen til leiligheten sin, sier hun: ”Nå må du ikke forvente deg gull og grønne skoger, altså.” Og jeg tenker, hva i helvete mener hun med det? Har jeg kastet bort hele kvelden på ei jævla luremus? Det er nesten verre enn som så…

Vi kliner. Heftig. Hun er ok til å kline, men ikke så bra som jeg ønsker meg. En ørliten skuffelse. Av med klærne på overkroppen. Hun har fine bryster, vortene er stive. Jeg knar det ene brystet hennes, mens jeg suger brystvorta på den andre puppen. Da kommer det: ”Åh, så godt!”

Hæ? Hva er det hun sier? Synes HUN at det er godt? Eller er det som jeg heller tror, at hun snakker til meg som en liten drittunge som sitter i barnestolen med smekke og får is med teskje for første gang? ”Åh, så godt!” sier hun igjen. Hva er det hun innbiller seg? At jeg synes å suge på en jævla brystvorte er noe helt fantastisk? Jeg kan nesten ikke tro det jeg hører. Jeg kjører hånda ned i trusa hennes, men hun griper bestemt fatt i den og drar den opp igjen.

Kanskje hun liker lange forspill, tenker jeg. Ok, jeg kan være med på den leken. Men etter to smekk til på lanken, og sikkert 12-13 ”åh-så-godt, nam, nam” fatter jeg at dette er dødfødt. Her blir det ikke noe kjøtt på kølla, saus i trynet, deepthroating, ass to mouth eller noe moro i det hele tatt – det kan jeg love.

Hun insiterer på at vi skal ligge og kose, kysse, suge litt pupp og egentlig ikke så mye mer. Hun har ikke en gang rørt den stive kølla mi der nede i jeansene mine. Sistgang jeg hadde sex, var det vilt og hemningsløst, akkurat som to voksne mennesker skal ha det når de kommer sammen på egenhånd uten klær. Nå føler jeg det som om jeg opplever ungdomskoletiden på ny. Jeg gidder ikke dette.

”Åh så godt,” sier hun.
”Nei,” sier jeg. ”Det er ikke noe godt i det hele tatt.” Jeg skulle ønske at jeg kom på en bedre replikk, men den får duge. Jeg reiser meg opp. Tar på meg genseren, skoa og jakka. Og går.

2 kommentarer:

  1. Jeg venter på flere fortellinger jeg! :)

    SvarSlett
  2. Har hatt laaaaaang ferie. Men nå har jeg lagt ut "Den kåte familien - del I" Og tittelen forplikter til å skrive del II også...

    SvarSlett